Una estratègia
motivadora que s’ha realitzat durant el mes passat per tal de trencar la
monotonia del dia a dia a la matèria d’informàtica ha estat el repte de crear
una empresa fictícia de roba esportiva.
En aquest projecte s’han
realitzat les següents tasques:
- Disseny del logotip de la marca amb
Inskape.
- Creació
de roba esportiva de disseny amb la incorporació del logo dissenyat:
Samarretes, pantalons, dessuadores, gorres, pales de pàdel... amb Inscape i Gimp2.
- Disseny d’un tríptic informatiu amb word
i Publisher.
- Disseny
i construcció d’una aplicació de mòbil on l’usuari pot triar els productes i realitzar
la seva compra amb un carret de compra. Appinventor
El treball ha estat
realitzat per grups de dos alumnes amb la metodologia de projectes.
Algunes de les
opinions dels alumnes a l’acabar el projecte han estat:
- Realment
bona. Aquestes activitats sempre t’ajuden a millorar personalment
- Ha
estat una experiència bastant entretinguda
- Ha
estat divertit fent coses que ens agraden
- A
l’acabar-lo he tingut la sensació d’il·lusió
- Una
activitat diferent a la resta
- Ha
millorat la meva creativitat
- Ha
estat dur però ha valgut la pena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada